E-commerce to szeroko rozumiany obszar działań handlowych prowadzonych przez firmy z wykorzystaniem Internetu.
W części tej dostępne są rozwiązania umożliwiające sprzedaż oferty firmy przez sklepy internetowe zintegrowane z głównym systemem. Programy wspomagają też obecność oferty firmy w portalach aukcyjnych oraz udostępniają narzędzia do zarządzania wieloma ofertami.
Ostatnia grupa to rozwiązania sprzedaży mobilnej dedykowane dla rozproszonych struktur sprzedaży.
Podkategorie
WAPRO Mobile to system przeznaczony dla przedsiębiorstw posiadających przedstawicieli handlowych w terenie. Aplikacja zapewnia zdalny i szybki dostęp do informacji niezależnie od miejsca, w którym znajduje się użytkownik. Stanowi też doskonałe narzędzie dla osób zarządzających, umożliwiając lepszy nadzór nad pracownikami.
Dzięki WAPRO Mobile przebywający poza siedzibą firmy handlowiec może m.in. zrealizować zamówienie, wystawić dokument magazynowy, zrealizować fakturę sprzedaży lub dokonać windykacji należności od klienta.
Aplikacja mobilna występuje w trzech wariantach:
WAPRO Mobile został wykonany w oparciu o nowoczesną technologię firmy Microsoft - .NET, C++ zapewniającą dużą stabilność i bezpieczeństwo.
Istotną zaletą programu jest bardzo atrakcyjny i intuicyjny interfejs. Znane z programu WAPRO Mag mechanizmy wyszukiwania danych (szukanie intuicyjne) bardzo ułatwiają pracę. Zastosowanie serwera bazy danych SQL Server powoduje, że aplikacja może swobodnie zarządzać nawet dużą ilością danych. Praca z kartoteką liczącą ponad 30.000 pozycji asortymentowych nie powodowała żadnych problemów wydajnościowych.
Ponadto program wymaga zainstalowanego programu WAPRO Mag BIZNES lub PRESTIŻ w wersji 7.80 lub wyższej.
To wydajny i nowoczesny system do obsługi aukcji Allegro i zarządzania procesami posprzedażowymi z poziomu WAPRO Mag.
Program zapewnia:
Kluczowe funkcje:
Zarządzanie sprzedażą – wspieranie i automatyzacja procesów związanych z wystawianiem aukcji z wykorzystaniem danych z WF-Mag dla Windows. Łatwiejsze przeglądanie aukcji i zarządzanie nimi.
Zarządzanie transakcjami – synchronizacja transakcji z wypełnionymi formularzami pozakupowymi pozwala szybko realizować proces posprzedażowy poprzez tworzenie zamówień w WF-Mag co pozwala obsłużyć proces sprzedaży.
Komentarze – synchronizacja komentarzy oczekujących pozwala grupowo wystawiać komentarze zwrotne dla klientów realizujących zakupy w Twoich aukcjach.
Licencjonowanie na ilość produktów – wygodny model licencjonowania na ilość produktów (liczba aktywnych produktów w WF-Aukcje lub ilość unikalnych produktów w aukcjach trwających) pozwala efektywnie wystawiać aukcje na wielu kontach jednocześnie i zmieniać je sezonowo.
Obsługa motywów - użytkownik może tworzyć wygodne motywy HTML, które może personalizować podczas wystawiania danymi z WAPRO Mag.
Komunikacja z klientem - dzięki możliwości wysyłania wiadomości można obsługiwać komunikację z klientem w jednym programie
Szablony treści - dzięki szablonom można szybko realizować komunikację z klientami bez zbędnego ciągłego wpisywania tej samej treści
Pobieranie aukcji aktualnie wystawionych - rozpoczęcie pracy z programem jest bardzo łatwe ponieważ pobiera on aktualnie wystawione aukcje w Allegro
Produkt licencjonowany w modelu rocznym, wymaga do działania WAPRO Mag (do odnowienia licencji wymagana najnowsza wersja WAPRO Mag).
... to aplikacje "webowe" będące uzupełnieniem oferty enova365. Zostały oparte w pełni na technologii i logice biznesowej standardowej wersji enova365 co pozwala na zachowanie spójności zapisów realizowanych drogą internetową.
Ich wykorzystanie ułatwia organizację pracy na poziomie całego przedsiębiorstwa, w sposób sprawny, bez zbędnej biurokracji. W większości firm administrowanie informacjami pracowniczymi urasta do rangi ważnego elementu zarządzania kapitałem ludzkim. Rozwiązanie enova365 umożliwia pracownikom swego rodzaju "samoobsługę" w załatwianiu za pośrednictwem Internetu lub intranetu większości spraw administracyjnych bez konieczności wypełniania uciążliwej dokumentacji papierowej. Automatyzacja zarządzania sprawami pracowniczymi to również klucz do zmniejszenia kosztów administracyjnych i poprawy efektywności operacyjnej.
Dzięki wykorzystaniu elektronicznego dostępu pracowników do danych kadrowo-płacowych w istotny sposób przyspiesza się przepływ informacji w firmie.
... umożliwia elektroniczny dostęp kadry kierowniczej do danych kadrowo-płacowych podległych pracowników oraz własnych. Podstawową funkcjonalnością platformy jest zarządzanie elektronicznymi wnioskami pracowników zarejestrowanych w systemie.
Moduł enova365 Pulpit Kontrahenta przeznaczony jest dla firm zajmujących się działalnością handlową w modelu B2B. Umożliwia założenie wybranym kontrahentom indywidualnych kont dostępu, dzięki którym otrzymują oni dostęp do oferty asortymentowej sprzedawcy.
... to platforma do elektronicznej komunikacji między biurem rachunkowym a jego klientami.