enova365 Członkowie
Moduł enova365 Członkowie obejmuje ewidencję członków oraz naliczanie i rejestrację wpłat składek. Obsługiwane są dwa rodzaje kartotek członków:
- członkowie zwyczajni - osoby fizyczne będące członkami danej organizacji,
- członkowie wspierający - osoby i instytucje deklarujące wsparcie finansowe dla organizacji.
Ewidencja członków obejmuje:
- rejestrację danych członka lub kandydata na członka,
- powiązanie ewidencji członków z ewidencją kontrahentów,
- procesy nadania statusu oczekującego na przyjęcie, przyjęcia w poczet członków oraz skreślenia z listy członków.
Funkcjonalność składek członkowskich obejmuje:
- definiowanie zasad naliczania składek, z możliwością określania indywidualnych składek dla poszczególnych członków,
- okresowe naliczanie składek członkowskich,
- rejestrację wpłacanych składek,
- kontrolę stanu opłacenia składek(ściągalności składek),
- ustalanie sald wpłaconych,
- składek dla poszczególnych członków za poszczególne okresy i narastająco,
- umarzanie składek członkowskich.
Ewidencja składek zintegrowana jest z modułem Ewidencji Środków Pieniężnych, co zapewnia wspólne dla całego systemu enova365 zarządzanie płatnościami, a także z modułem Księga Handlowa oraz modułem Handel.
Korzyści z wykorzystania modułu:
- kompleksowa ewidencja członków i wpłacanych składek,
- automatyzacja procesu naliczania i kontroli wpływu składek członkowskich,
- pełna informacja o aktualnej liczbie członków i ich wpłatach,
- mniejsza pracochłonność związana z uzyskaniem danych analitycznych,
- zarządzanie należnościami z tytułu składek.