WAPRO ERP to rozwiązania dedykowane dla klientów z segmentu mikro, małych i średnich firm prowadzących działalność handlową lub usługową.
Oferta WAPRO ERP dostępna jest w postaci 5 linii produktów:
START - zestaw prostych aplikacji przeznaczony dla początkującej, małej firmy usługowo-handlowej; każda z aplikacji umożliwia pracę wyłącznie na pojedynczym stanowisku; w jego skład wchodzą:
BIZNES - linia produktów przeznaczona dla rozwijających się firm, zatrudniających kilku i więcej pracowników. Zawiera moduły funkcjonalne dedykowane różnym działom firmy, znakomicie wspierając i koordynując codzienną działalność całej organizacji. Dostępne moduły:
PRESTIŻ - to zintegrowany system zarządzania przedsiębiorstwem, przeznaczony dla najbardziej wymagających klientów. Znakomicie automatyzuje codzienną pracę nawet złożonej organizacji. Wspiera również menedżerów w podejmowaniu decyzji, udostępniając nowoczesne metody wielowymiarowej analizy danych. W jego skład wchodzą następujące moduły:
BIURO - to linia produktów dedykowana dla Biur Rachunkowych. Dostępne moduły:
BUDŻET - to linia zawierająca program finansowo–księgowy WAPRO Fakir w wariancie PRESTIŻ rozbudowany o mechanizmy wspomagające zarządzanie finansami w jednostkach i zakładach budżetowych. Podstawą dla zastosowanych w programie rozwiązań są przepisy zawarte w ustawie o finansach publicznych oraz przepisach wykonawczych do niej.
Ponadto dostępne są dedykowane rozwiązania:
Podkategorie
WAPRO WF-Mag przeznaczony jest do prowadzenia ewidencji towarowo-wartościowej w firmach handlowych, usługowych i produkcyjnych, o różnym profilu działalności. Pozwala na wspomaganie sprzedaży poprzez rozbudowany system wariantów sprzedaży, cenników, upustów, kontrolę zobowiązań i należności. Oprócz tego ułatwia analizę przepływu towarowego, poprzez możliwość tworzenia różnorodnych zestawień przychodów i rozchodów towarów w dowolnym okresie.
WAPRO Mag dostępny jest w 4 liniach produktowych:
Wbudowany moduł zamówień pozwala na sprawne zarządzanie zapasami magazynowymi, a moduł rozrachunków i dokumentów finansowych, zapewnia rozliczanie i kontrole stanu płatności w oparciu o raporty kasowe i bankowe. Program w linii PRESTIŻ przystosowany jest do obsługi transakcji wewnatrzwspólnotowych oraz transakcji walutowych (sprzedaż/zakup, cenniki walutowe). Dodatkowo w tej linii system zawiera moduł produkcji pozwalający na sprawna kompletacje produktów z użyciem zamienników oraz moduł CRM - prosty w obsłudze mechanizm umożliwiający rejestracje zadań oraz zarządzanie relacjami z klientem.
Zakres funkcjonalny programu dostępny w wersji START:
Dodatkowe funkcje dostępne w wersjach:
To wydajny i nowoczesny system do obsługi aukcji Allegro i zarządzania procesami posprzedażowymi z poziomu WAPRO Mag.
Program zapewnia:
Kluczowe funkcje:
Zarządzanie sprzedażą – wspieranie i automatyzacja procesów związanych z wystawianiem aukcji z wykorzystaniem danych z WF-Mag. Łatwiejsze przeglądanie aukcji i zarządzanie nimi.
Zarządzanie transakcjami – synchronizacja transakcji z wypełnionymi formularzami pozakupowymi pozwala szybko realizować proces posprzedażowy poprzez tworzenie zamówień w WF-Mag co pozwala obsłużyć proces sprzedaży.
Komentarze – synchronizacja komentarzy oczekujących pozwala grupowo wystawiać komentarze zwrotne dla klientów realizujących zakupy w Twoich aukcjach.
Licencjonowanie na ilość produktów – wygodny model licencjonowania na ilość produktów (liczba aktywnych produktów w WF-Aukcje lub ilość unikalnych produktów w aukcjach trwających) pozwala efektywnie wystawiać aukcje na wielu kontach jednocześnie i zmieniać je sezonowo.
Obsługa motywów - użytkownik może tworzyć wygodne motywy HTML, które może personalizować podczas wystawiania danymi z WF-Mag.
Komunikacja z klientem - dzięki możliwości wysyłania wiadomości można obsługiwać komunikację z klientem w jednym programie
Szablony treści - dzięki szablonom można szybko realizować komunikację z klientami bez zbędnego ciągłego wpisywania tej samej treści
Pobieranie aukcji aktualnie wystawionych - rozpoczęcie pracy z programem jest bardzo łatwe ponieważ pobiera on aktualnie wystawione aukcje w Allegro
Produkt licencjonowany w modelu rocznym, wymaga do działania WAPRO Mag (do odnowienia licencji wymagana najnowsza wersja WAPRO Mag).
WAPRO abStore to platforma handlu internetowego, umożliwiająca tworzenie sklepów internetowych. To rozwiązanie dla użytkowników systemu WF-Mag, chcących rozszerzyć swoją dotychczasową działalność handlową, przygotowane tak aby ułatwić proces zakładania sklepu oraz w pełni wykorzystać integrację rozwiązań.
Kluczowe funkcje:
Pełna integracja z WAPRO Mag - dwukierunkowa wymiana danych pozwala na zarządzanie sklepem w całości z poziomu programu magazynowo-sprzedażowego, a zamówienia i zakończone aukcje Allegro rejestrowane w WAPRO abStore pojawiają się jako zamówienia w WF-Mag.
Moduł zarządzania wyglądem - WAPRO abStore posiada unikalny, bardzo zaawansowany a zarazem przyjazny i prosty w obsłudze moduł zarządzania wyglądem sklepu - w swoim sklepie internetowym to Ty jesteś projektantem planującym jego estetykę i układ od ogółu do szczegółu.
Inteligentne wyszukiwanie - wysokiej klasy wyszukiwarka oferuje funkcje wyszukiwania pełnotekstowego i wielofrazowego, obsługę pomyłek i wyszukiwanie po wielu polach związanych z produktem. Dzięki temu zapewnia najszybsze i najbardziej efektywne wyszukiwanie produktów.
Bezpieczeństwo transakcji - WAPRO abStore to bezpłatny certyfikat SSL lub możliwość instalacji dostarczanego przez Ciebie certyfikatu na platformie abStore. Twoim Klientom zapewniamy też bezpieczne formy płatności online a dzięki integracji z serwisami płatności powierzamy wszystkie transakcje w ręce ekspertów.
Transakcje międzynarodowe - system umożliwia wielojęzyczną obsługę sklepu, zarówno w obszarze interfejsu użytkownika, jak i na płaszczyźnie samych danych, może obsługiwać dowolną ilość walut obcych z ręcznym bądź automatycznym zarządzaniem kursami.
abStore jako usługa - sklep jest utrzymywany w infrastrukturze własnej (Data Center) Asseco Business Solutions i rozliczany miesięcznie w modelu abonamentowym.
WAPRO abStore B2B to nowoczesna platforma współpracy biznesowej, umożliwiająca szybkie uruchomienie i łatwe prowadzenie zarówno handlu hurtowego jak i sklepu internetowego.
Kluczowe funkcje:
Pełna integracja z WAPRO Mag dla Windows - Pełna integracja daje gwarancję zgodności obu rozwiązań. Wykorzystanie możliwości WF-Mag pozwala na sprawnie i efektywnie zarządzania Platformą Biznesową B2B.
Wielomagazynowość - centralne zarządzanie ofertą z wielu magazynów pozwala na lepszą kontrola nad stanami i rezerwacjami towarów a w konsekwencji na sprawniejszą współpracę z partnerami biznesowymi.
Oferty i cenniki indywidualne - możliwość przygotowania dla wybranych kontrahentów i grup dedykowanych ofert i indywidualnych cenników, nałożenie ograniczeń ilościowo oraz personalizacja promocji.
Obsługa wielu jednostek - dzięki obsłudze wielu jednostek w procesie zamówień Twoi dostawcy będą mogli łatwiej składać zamówienia a Ty unikniesz pomyłek w ich realizacji.
Faktury i rozrachunki - możliwość przeglądania historii zakupów, pobierania faktur w formacie PDF oraz prezentacja informacji o rozrachunkach zapewnia lepszą współpracę z kontrahentami.
Moduł zarządzania wyglądem - WAPRO abStore posiada unikalny, bardzo zaawansowany a zarazem przyjazny i prosty w obsłudze moduł zarządzania wyglądem sklepu - w swoim sklepie internetowym to Ty jesteś projektantem planującym jego estetykę i układ od ogółu do szczegółu.
Inteligentne wyszukiwanie - Wysokiej klasy wyszukiwarka oferuje funkcje wyszukiwania pełnotekstowego i wielofrazowego, obsługę pomyłek i wyszukiwanie po wielu polach związanych z produktem. Dzięki temu zapewnia najszybsze i najbardziej efektywne wyszukiwanie produktów.
Bezpieczeństwo transakcji - WAPRO abStore to bezpłatny certyfikat SSL lub możliwość instalacji dostarczanego przez Ciebie certyfikatu na platformie WAPRO abStore. Twoim Klientom zapewniamy też bezpieczne formy płatności online a dzięki integracji z serwisami płatności powierzamy wszystkie transakcje w ręce ekspertów.
Transakcje międzynarodowe - System umożliwia wielojęzyczną obsługę sklepu, zarówno w obszarze interfejsu użytkownika, jak i na płaszczyźnie samych danych, może obsługiwać dowolną ilość walut obcych z ręcznym bądź automatycznym zarządzaniem kursami.
abStore jako usługa - sklep jest utrzymywany w infrastrukturze własnej (Data Center) Asseco Business Solutions i rozliczany miesięcznie w modelu abonamentowym.
WAPRO Mobile to system przeznaczony dla przedsiębiorstw posiadających przedstawicieli handlowych w terenie. Aplikacja zapewnia zdalny i szybki dostęp do informacji niezależnie od miejsca, w którym znajduje się użytkownik. Stanowi też doskonałe narzędzie dla osób zarządzających, umożliwiając lepszy nadzór nad pracownikami.
Dzięki WAPRO Mobile przebywający poza siedzibą firmy handlowiec może m.in. zrealizować zamówienie, wystawić dokument magazynowy, zrealizować fakturę sprzedaży lub dokonać windykacji należności od klienta.
Aplikacja mobilna występuje w trzech wariantach:
WAPRO Mobile został wykonany w oparciu o nowoczesną technologię firmy Microsoft - .NET, C++ zapewniającą dużą stabilność i bezpieczeństwo.
Istotną zaletą programu jest bardzo atrakcyjny i intuicyjny interfejs. Znane z programu WF-Mag mechanizmy wyszukiwania danych (szukanie intuicyjne) bardzo ułatwiają pracę. Zastosowanie serwera bazy danych SQL Server powoduje, że aplikacja może swobodnie zarządzać nawet dużą ilością danych. Praca z kartoteką liczącą ponad 30.000 pozycji asortymentowych nie powodowała żadnych problemów wydajnościowych.
Ponadto program wymaga zainstalowanego programu WAPRO Mag BIZNES lub PRESTIŻ w wersji 7.80 lub wyższej.
Program WAPRO Fakturka został zaprojektowany dla małych firm wystawiających maksymalnie kilkaset faktur (paragonów) miesięcznie. Nie zarządza on stanem magazynu, dlatego przeznaczony jest dla firm, które nie prowadzą gospodarki magazynowej. Może być też wykorzystany do obsługi punktów sprzedaży, w których stan magazynu nie odgrywa istotnego znaczenia.
Bardzo przydatny będzie zarówno w sklepach, zakładach usługowych, jak i w jednoosobowych firmach wystawiających po kilka faktur miesięcznie.
Ilość funkcji programu ograniczona została świadomie do niezbędnego minimum, tak aby program był maksymalnie prosty w obsłudze i przejrzysty, a przyswojenie jego funkcji przez użytkownika szybkie i naturalne.
WAPRO Fakir jest programem przeznaczonym do prowadzenia księgowości w przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych lub usługowych. Może być również z powodzeniem stosowany w jednostkach budżetowych. Charakteryzuje się prostotą obsługi, szybkością i niezawodnością działania. Skutecznie wspomaga prowadzenie ewidencji dokumentów oraz ułatwia analizę wyników finansowych firmy.
WAPRO Fakir to program przeznaczony do prowadzenia księgowości - umożliwiający m.in. dekretację i księgowanie dokumentów, ewidencję VAT oraz rozrachunków, a także tworzenie zestawień, analiz i wydruków. W każdym momencie program umożliwia wygodny i szybki dostęp do wszelkich zgromadzonych informacji, przy czym zakres i układ wyświetlanych danych może być precyzyjnie określony przez użytkownika, a w razie potrzeby także zapisany w postaci definiowalnych filtrów i ustawień własnych. Użytkownik może ponadto określić i zapamiętać szereg parametrów związanych z pracą samej aplikacji. WAPRO Fakir jest pod tym względem bardzo elastyczny - użytkownik ma wpływ na szereg opcji związanych zarówno ze stroną merytoryczną działania programu (algorytmy) jak i jego wyglądem. Pozwala to na dostosowanie programu do specyfiki działania firmy jak i osobistych preferencji. Dostęp do wspomnianych wyżej opcji, jak również do danych gromadzonych w systemie jest precyzyjnie kontrolowany przy pomocy wielowymiarowego systemu uprawnień.
Dodatkowo w wariancie PRESTIŻ:
Dodatkowo w wariancie BUDŻET:
WAPRO Kaper jest systemem przeznaczonym do prowadzenia księgowości opartej na księdze przychodów i rozchodów lub ryczałtowej ewidencji sprzedaży. Program umożliwia obliczanie i drukowanie deklaracji podatkowych, rozliczanie prywatnych samochodów, emisję dokumentów księgowych i wiele innych.
WAPRO Kaper zawiera mechanizm ewidencjonowania środków trwałych oraz odliczania miesięcznych odpisów amortyzacyjnych. Umożliwia ewidencję wyposażenia zakupionego dla potrzeb firmy nie sklasyfikowanego jako środki trwałe. Program pozwala także na obsługę wynagrodzeń oraz tworzenia deklaracji dla ZUS i Urzędu Skarbowego.
Dodatkowo w wersji BIZNES i BIURO
Program WAPRO Best przeznaczony jest do prowadzenia ewidencji środków trwałych i wyposażenia, naliczania odpisów amortyzacyjnych oraz generowania not księgowych do programu finansowo księgowego. Wiele opcji konfiguracyjnych pozwala na przystosowanie aplikacji do specyficznych wymagań użytkownika oraz zapamiętanie takiego układu jako prywatną, domyślną konfigurację. Zadbano przy tym o prostotę i ergonomię obsługi programu, szybki i wygodny dostęp do najczęściej używanych funkcji.
System przeznaczony do prowadzenia ewidencji kadrowej, naliczania wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz prowadzenia związanych z zatrudnieniem pracowników, rozliczeń z Urzędami Skarbowymi i ZUS.
Dodatkowo w wariancie PRESTIŻ
Program WAPRO Analizy to zaawansowany system wspomagania decyzji, którego zadaniem jest dostarczanie kadrze menadżerskiej przedsiębiorstwa wyczerpujących danych niezbędnych do sprawnego zarządzania firmą. Program przetwarza dane zgromadzone w bazach innych programów WAPRO ERP i na ich podstawie tworzy zaawansowane, wielowymiarowe analizy, w dynamicznie definiowanych przez użytkownika przekrojach.
Program WAPRO Analizy wykorzystuje technologię klient-serwer w oparciu o Microsoft SQL Server, jak również najnowsze technologie z zakresu hurtowni danych (OLAP), co gwarantuje jego wysoką jakość, wydajność i elastyczność.
System WAPRO Analizy współpracuje z pozostałymi programami Wapro ERP, tj. WAPRO Mag, WAPRO Fakir, a w wersji PRESTIŻ również z WAPRO Kaper, WAPRO Best, WAPRO Gang.
Program WAPRO Analizy umożliwia tworzenie zaawansowanych, wielowymiarowych analiz danych zgromadzonych w bazach systemów WAPRO ERP. Przy pomocy intuicyjnych kreatorów użytkownik może w prosty sposób zdefiniować zakres danych oraz przekroje, w jakich zamierza je analizować. Na tej podstawie system tworzy wielowymiarowe struktury OLAP, w których następuje wstępne przetwarzanie danych i na podstawie których tworzone są automatycznie zaawansowane raporty, analizy czy wykresy.
Dane prezentowane są w postaci tabel przestawnych oferujących liczne mechanizmy filtrujące, sortujące czy grupujące wskazane informacje, które zapewniają czytelność prezentacji. Użytkownik także na tym etapie ma szerokie możliwości konfiguracyjne - zmiany układu prezentowanych danych, poziomu ich grupowania i agregacji czy też hierarchii poszczególnych wymiarów. Dzięki temu te same dane mogą być w wygodny sposób analizowane w różnych wariantach - wg klientów, towarów, handlowców, czy miejsc powstawania przychodów lub kosztów - co daje kadrze menadżerskiej pełny, szczegółowy obraz funkcjonowania firmy i umożliwia podjęcie właściwych decyzji zarządczych.
Dodatkowo w wersji PRESTIŻ
Aplikacja mobilna WAPRO iBusiness dedykowana na personalne urządzenia z systemem iOS (iPad, iPhone) lub z systemem Android, pozwala na ciągły dostęp do danych w trybie do odczytu. Dzięki temu wszędzie, gdzie istnieje połączenie z siecią Internet, można w swoim personalnym urządzeniu podejrzeć aktualne dane handlowe i finansowe a zatem efektywniej i skuteczniej podejmować decyzje kluczowe firmy.
Program umożliwia dostęp on-line do danych zapisanych w firmowej bazie danych co pozwala zachować lepszą kontrolę nad biznesem.
Dostępność wszystkich podstawowych informacji umożliwia wydajny monitoring sprzedaży i zamówień, zakupów, marży i zysków oraz danych finansowych i rozrachunków i na lepszy nadzór nad biznesem.
Analizy oparte o aktualne dane ułatwiają kontrolowanie bieżącego działania i kondycji firmy.
Aplikacja daje możliwość prezentacji trendów i porównanie z danymi historycznymi pozwala na szersze spojrzenie na działanie firmy w aspekcie danych z poprzednich okresów.