Podkategorie
WAPRO ERP to rozwiązania dedykowane dla klientów z segmentu mikro, małych i średnich firm prowadzących działalność handlową lub usługową.
Oferta WAPRO ERP dostępna jest w postaci 5 linii produktów:
START - zestaw prostych aplikacji przeznaczony dla początkującej, małej firmy usługowo-handlowej; każda z aplikacji umożliwia pracę wyłącznie na pojedynczym stanowisku; w jego skład wchodzą:
BIZNES - linia produktów przeznaczona dla rozwijających się firm, zatrudniających kilku i więcej pracowników. Zawiera moduły funkcjonalne dedykowane różnym działom firmy, znakomicie wspierając i koordynując codzienną działalność całej organizacji. Dostępne moduły:
PRESTIŻ - to zintegrowany system zarządzania przedsiębiorstwem, przeznaczony dla najbardziej wymagających klientów. Znakomicie automatyzuje codzienną pracę nawet złożonej organizacji. Wspiera również menedżerów w podejmowaniu decyzji, udostępniając nowoczesne metody wielowymiarowej analizy danych. W jego skład wchodzą następujące moduły:
BIURO - to linia produktów dedykowana dla Biur Rachunkowych. Dostępne moduły:
BUDŻET - to linia zawierająca program finansowo–księgowy WAPRO Fakir w wariancie PRESTIŻ rozbudowany o mechanizmy wspomagające zarządzanie finansami w jednostkach i zakładach budżetowych. Podstawą dla zastosowanych w programie rozwiązań są przepisy zawarte w ustawie o finansach publicznych oraz przepisach wykonawczych do niej.
Ponadto dostępne są dedykowane rozwiązania:
... to najnowszej generacji oprogramowanie dla firm. Jest to w pełni zintegrowany program księgowy oraz program do zarządzania stworzony w oparciu o technologię Microsoft.NET.
Wybierz to czego potrzebujesz - korzystaj tylko z tych modułów enova365, które są niezbędne do wspierania działań w Twojej firmie. Dostosuj funkcjonalność systemu do wielkości firmy, mobilności pracowników i ich preferencji użytkowania. W każdej chwili możesz przejść na wyższą wersję i zmienić model dostępu. Dzięki temu system będzie rozwijał się wraz z Twoją firmą.
Elastyczność i mobilność - enova365 daje również możliwość dowolnej konfiguracji - dostępne są wersje: okienkowa, przeglądarkowa oraz dotykowa (dla urządzeń z systemem Android). Nic nie stoi na przeszkodzie, aby korzystać z systemu w modelu hybrydowym: wersja okienkowa + wersja przeglądarkowa + wersja dotykowa - pracujące na jednej bazie danych, w ramach jednej instalacji.
Zdecyduj jak chcesz korzystać z enova365 - jest dostępna lokalnie oraz w chmurze prywatnej lub publicznej. Możesz zakupić licencję programu na własność lub korzystać z niej w modelu abonamentowym. Możesz też wydzierżawić program razem z infrastrukturą techniczną. enova365 daje dostęp do funkcjonalności przez przeglądarkę internetową z dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu. Można więc pracować na urządzeniach mobilnych: tabletach i smartfonach.
enova365 to system informatyczny dla firm dostępny w trzech odmianach funkcjonalnych - w "trzech kolorach". W związku z tym enova365 może rozwijać się wraz z rosnącymi potrzebami Użytkownika. W tym przypadku zamiast kosztownej wymiany oprogramowania mamy do czynienia wyłącznie z rozszerzeniem funkcjonalności.
System w wersji srebrnej to oprogramowanie dla firm małych i średnich. Do obsługi podatkowo-finansowej podatników zaproponowano w tym rozwiązaniu Księgę Przychodów i Rozchodów. Wersja srebrna oferuje standardową funkcjonalność modułów zaprojektowaną przez producenta.
Ta wersja programu powstała z myślą o wymagających Użytkownikach, którzy prowadzą księgowość w oparciu o plan kont. Adresowany jest głównie do średnich i dużych przedsiębiorstw. Moduły obsługujące sprzedaż oraz kadry i płace posiadają wzbogaconą funkcjonalność w stosunku do wersji srebrnej, a cały system jest wyposażony w mechanizm definiowania przez Użytkownika dodatkowych pól (cech) do dowolnych elementów systemu. W ten sposób Użytkownik samodzielnie rozszerza funkcjonalność systemu. Zdefiniowane cechy mogą być wykorzystane w prezentacji danych oraz przy tworzeniu raportów i analiz.
To rozwiązanie, które jest w stanie zaspokoić najwyższe wymagania Użytkownika. System w tej wersji podlega praktycznie nieograniczonej rozbudowie. Jego konstrukcja umożliwia "doczytywanie" zewnętrznych modułów tworzonych przez integratorów systemu niezależnie od producenta, które rozszerzają standardową funkcjonalność systemu o funkcjonalność dedykowaną dla danej firmy. Stąd też lepiej można dostosować system enova365 do potrzeb Użytkownika, w tym umożliwić współpracę z innymi aplikacjami.
Każda firma, która myśli o rozwoju i ekspansji dochodzi do punktu, w którym możliwości gromadzenia i przetwarzania informacji determinują jej dalszy rozwój.
RAKSSQL jest narzędziem, które rejestruje wszystkie zdarzenia gospodarcze zachodzące w firmie, pokazując pełny obraz działalności operacyjnej i finansowej przedsiębiorstwa. Wspiera przedsiębiorców w bieżącym zarządzaniu firmą oraz w podejmowaniu decyzji dotyczących jej dalszego rozwoju.
RAKSSQL to inwestycja, która zwraca się w krótkim terminie, pozwala skoncentrować się na skutecznym prowadzeniu przedsiębiorstwa, usprawniając działanie i zwiększając wydajność.
RAKSSQL jest systemem w pełni zintegrowanym, dane z każdego obszaru działalności: sprzedaży, obsługi magazynu, finansów, księgowości, kadr i płac trafiają w jedno miejsce, gdzie mogą być dowolnie przetwarzane. Dzięki integracji każdy z obszarów przedsiębiorstwa korzysta na bieżąco z potrzebnych informacji np. sprzedawca w każdej chwili może sprawdzić stan rozrachunków z klientem, księgowa automatycznie księgować dokumenty sprzedaży, magazynier monitorować stany i generować zamówienia do dostawców.
Bezpieczeństwo inwestycji - mając na uwadze optymalizację kosztów zakupu systemu wprowadzone zostały unikatowe rozwiązanie. Klient wybiera z szerokiej gamy tylko te elementy, które są dla niego niezbędne, osiągając w ten sposób najlepszy wskaźnik możliwości do ceny systemu. Dzięki pełnej integracji, rozbudowa jest szybka i bezproblemowa. Może być wykonana w dowolnym momencie, wraz ze zmianą potrzeb firmy.
Brak dodatkowych opłat licencyjnych - razem z RAKSSQL użytkownik otrzymuje nowoczesną, szybką i bezpieczną oraz całkowicie darmową bazę danych SQL dla nieograniczonej liczby użytkowników. Zapewnia ona w pełni bezobsługową pracę, eliminuje zarówno koszty szkolenia personelu jak i koszty związane z bieżącą administracją i konserwacją.
Możliwość wyboru systemu Linux - RAKSSQL daje możliwość wyboru systemu operacyjnego serwera, na którym będzie działać baza danych SQL. Wykorzystanie bezpłatnego systemu Linux zdecydowanie obniża całkowity koszt związany z zakupem i użytkowaniem oprogramowania.