pobierz demo
pobierz demo
pobierz demo
Biura rachunkowe

Biura rachunkowe

W części tej zebrane zostały informacje o programach kierowanych do biur rachunkowych - podmiotów świadczących usługowo obsługę księgową i kadrową firm.

Specyficzne wymagania stawiane aplikacjom oraz oczekiwania dotyczące dostępnych funkcjonalności związane są z efektywną obsługą klientów i mają dać gwarancję poprawności prowadzonej księgowości, oszczędność czasu i redukcję kosztów.

Sprawdź który z programów z naszej oferty pełniej zaspokoi Twoje potrzeby.

 



Biura rachunkowe W tej kategorii nie ma produktów.

Podkategorie

  • WAPRO BIURO

    WAPRO BIURO - system dla biur rachunkowych

    WAPRO BIURO to linia produktów dedykowana dla Biur Rachunkowych. System WAPRO BIZNES został wzbogacony o specyficzne funkcje ułatwiające i automatyzujące proces obsługi licznych klientów biura. 

    Linia WAPRO BIURO obejmuje szereg aplikacji współpracujących ze sobą w zakresie współdzielenia i wymiany danych w ramach lokalnej sieci komputerowej. Wyposażona jest w funkcje automatyzujące proces definiowania nowych podmiotów i seryjną obsługę dużej liczby klientów. Komunikacja i wymiana danych z klientami biura może odbywać się poprzez Internet - w trybie usług terminalowych - lub też w trybie off-line dzięki mechanizmom importu i eksportu danych.

    W skład systemu wchodzą następujące aplikacje:

    Księga podatkowa - WAPRO Kaper - program do prowadzenia księgowości opartej na księdze przychodów i rozchodów lub ryczałtowej ewidencji sprzedaży. Umożliwia obliczanie i drukowanie deklaracji podatkowych, rozliczanie prywatnych samochodów, emisję dokumentów księgowych i wiele innych -> więcej informacji ...

    Kadry i płace - WAPRO Gang - program kadrowo-płacowy przeznaczony do prowadzenia ewidencji kadrowej, naliczania wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz prowadzenia związanych z zatrudnieniem pracowników, rozliczeń z Urzędami Skarbowymi i ZUS -> więcej informacji ...

    Finanse i księgowość - WAPRO Fakir - to program finansowo-księgowy przeznaczony do prowadzenia księgowości - umożliwiający m.in. dekretację i księgowanie dokumentów, ewidencję VAT oraz rozrachunków, a także tworzenie zestawień, analiz i wydruków -> więcej informacji ...

    Środki trwałe - WAPRO Best - program przeznaczony do prowadzenia rozbudowanej ewidencji majątku trwałego, obsługi inwestycji oraz automatycznego naliczania odpisów amortyzacyjnych z uwzględnieniem operacji takich jak: modernizacja, przeszacowanie, sprzedaż, likwidacja oraz korekta umorzeń -> więcej informacji ...

  • enova365

    enova365 dla biur rachunkowych

    Oferta enova365 dla biur rachunkowych zawiera wszystkie elementy niezbędne podmiotom świadczącym usługi księgowo-podatkowe. Na pełny pakiet składają się:

    enova365 Księga podatkowa

    Moduł zapewnia obsługę księgową dla firm rozliczających się w oparciu o podatkową księgę przychodów i rozchodów. Umożliwia ewidencjonowanie dokumentów, ich księgowanie oraz sporządzanie deklaracji i sprawozdań bieżących oraz okresowych. Podstawowe funkcje to: Zapisy księgi, Ewidencja VAT Zakupu i Sprzedaży, Ewidencja Raportów kasowych, wyciągów bankowych, dokumenty wewnętrzne, zestawienia przychodów i kosztów, rozliczenia z kontrahentami.

    enova365 Księga handlowa

    moduł zapewnia obsługę księgową firmy w zakresie prowadzenia pełnej księgowości, czyli ewidencjonowanie dokumentów, księgowanie oraz sporządzania deklaracji i sprawozdań bieżących oraz okresowych. Oprócz funkcji opartych o ogólne zasady prowadzenia rachunkowości, program dostarcza szerokiego wachlarza funkcji związanych z automatyzacją ewidencjonowania dokumentów, dekretacji powtarzanych dokumentów czy też operacji gospodarczych. Program przygotowany został z myślą o przedsiębiorstwach prowadzących księgowość opartą o plan kont. Konfigurowalność systemu gwarantuje, że jest on "otwarty" na wiele sugestii operatora. Napisano go z myślą o Księgowych, którzy chcą posługiwać się ergonomicznym narzędziem informatycznym, które ma im usprawniać codzienną pracę, zamykanie miesiąca czy roku obrachunkowego.

    enova365 Księga inwentarzowa

    Moduł pozwala na pełną rejestrację zdarzeń związanych ze środkami trwałymi. Możemy otrzymać zarówno aktualny plan amortyzacji, jak i plan amortyzacji na dowolny dzień. Oprócz środków trwałych program ewidencjonuje wartości niematerialne i prawne oraz wyposażenie (obiekty o wartości niewystarczającej do uznania ich za środek trwały), które zaliczane są w koszty, bez konieczności ich amortyzowania.

    enova365 Kadry Płace

    Moduł przeznaczony do pełnej obsługi działu kadr i rachuby płac w firmach zatrudniających od kilkudziesięciu do kilku tysięcy pracowników. Odpowiednia parametryzacja systemu gwarantuje łatwość jego przystosowania do zmieniających się przepisów, w większości przypadków może być zrealizowana samodzielnie przez użytkownika programu.

    enova365 Preliminarz EŚP

    ... jest dodatkowym modułem rozszerzającym funkcjonalność modułu enova Ewidencja Środków Pieniężnych. Umożliwia m.in. prezentację prognozy płatności w oparciu o terminy płatności w wybranym okresie czasu w podziale na konkretne dni, tygodnie, miesiące, kontrahentów, wprowadzenie planów przepływów finansowych na dany okres, inne.

    enova365 Delegacje Służbowe

    Moduł wspomaga rejestrowanie, obsługę i rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych. Umożliwia firmie ewidencje wyjazdów służbowych pracowników oraz związanych z nimi kosztów. Wpływa na usprawnienie procesu obiegu wniosków i rozliczeń delegacji oraz dostarcza księgowości informacji o wyjazdach.

    enova365 Pulpit Klienta Biura Rachunkowego

    ... to platforma do elektronicznej komunikacji między biurem rachunkowym a jego klientami. Moduł umożliwia m.in. dostarczanie i pobieranie dokumentów przez Klienta w formie elektronicznej (skany, PDF, pliki z danymi), udostępnianie Klientowi informacji dotyczących rozliczeń podatkowych, inne.

    Dopełnieniem w ofercie dla biur rachunkowych jest moduł enova365 Praca na Wielu Bazach. Zadaniem modułu jest wsparcie operatora w zarządzaniu wieloma bazami danych - w tej części systemu enova365 możemy zbiorczo dokonać archiwizacji baz danych, ich uaktualnienia, możemy również dodawać operatorów i nadawać im prawa obiektowe do poszczególnych baz.
    Program pozwala również m.in. na „hurtowe” naliczenie (generowanie) brakujących deklaracji w wybranych wcześniej bazach danych, zbiorcze wykonywanie czynności podpisania i wysyłki e-Deklaracji.

  • RAKSSQL

    RAKSSQL dla Biur Rachunkowych

    RAKSSQL dla Biur Rachunkowych to kompletne i profesjonalne rozwiązanie stworzone specjalnie dla biur rachunkowych, wspomagające wszystkie obszary działalności: ewidencję księgową, ewidencję środków trwałych i wyposażenia, operacje kasowe i bankowe, rozrachunki, analizy finansowe i budżetowanie oraz kadry i płace - bez względu na liczbę klientów. Umożliwia monitorowanie prac wykonywanych dla poszczególnych klientów biura  wspomagając sprawne zarządzanie biurem rachunkowym.

    Specyfika pracy nowoczesnego biura rachunkowego polegająca na świadczeniu usług w zakresie księgowości, analiz finansowych, kadr i płac, wymaga w dobie rynkowej konkurencji i rosnących potrzeb Klientów zastosowania elastycznego, funkcjonalnego i efektywnego kosztowo systemu informatycznego. Program RAKSSQL wymiernie usprawnia pracę biura wprowadzając automatyzację procesów księgowych przy jednoczesnym wykorzystaniu instrumentów kontroli działań. Pozwala na skuteczne zarządzanie biurem dostarczając informacji o stanie finansów firmy oraz należnościach i zobowiązaniach klientów.

    System RAKSSQL oferuje pełną gamę zintegrowanych modułów, zapewniających wsparcie w podstawowej działalności biura w zakresie:

    • prowadzenia ksiąg handlowych, podatkowych i ryczałtu,
    • ewidencji i amortyzacji środków trwałych,
    • kadr i płac,
    • deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych,
    • analiz finansowych,
    • kontroli i zarządzania pracą księgowych.

    RAKSSQL zawiera również moduły usprawniające zarządzanie współpracą z klientami i obsługą biura rachunkowego m.in. w zakresie:

    • zarządzania relacjami z klientem (CRM),
    • prowadzenia terminarzy i spotkań,
    • rejestracji zadań i operacji,
    • monitoringu pracy wykonanej dla każdego klienta,
    • obsługi fakturowania wykonanych usług,
    • kontroli należności i zobowiązań.

    Jeden kompletny system księgowy RAKSSQL w biurze rachunkowym eliminuje konieczność instalowania i wdrażania kilku osobnych aplikacji dedykowanych dla różnych rodzajów księgowości. Zastosowanie jednego systemu księgowego umożliwia również płynne przejście klienta z jednego rodzaju księgowości na inny (na przykład z księgi przychodów i rozchodów na księgi handlowe), zachowując przy tym dostęp do danych historycznych oraz ciągłość rozrachunków.

    Łatwy i szybki dostęp do danych każdego klienta biura rachunkowego w RAKSSQL jest możliwy z poziomu jednej aplikacji księgowej. Bez konieczności zmiany roku obrachunkowego można przeglądać dokumenty z poprzednich okresów obrachunkowych czy wykonywać zestawienia księgowe dla dowolnego okresu.

    Bezpieczeństwo inwestycji - mając na uwadze optymalizację kosztów zakupu systemu RAKSSQL dla Biur Rachunkowych wprowadzone zostały unikatowe rozwiązania. Klient wybiera z szerokiej gamy te elementy, które są dla niego niezbędne, osiągając w ten sposób najlepszy wskaźnik możliwości do ceny systemu. Dzięki pełnej integracji rozbudowa jest szybka i bezproblemowa. Może być wykonana w dowolnym momencie, wraz ze wzrostem potrzeb firmy.

    Wymiana danych w RAKSSQL jest możliwa przez elektroniczny import danych, dokumentów handlowych, finansowych i magazynowych, przyspieszając i automatyzując proces księgowania oraz współpracę z klientami.

    Automaty księgowe - i ich wykorzystanie zwiększa efektywność pracy dzięki możliwości definicji sposobu i zasad księgowania poszczególnych typów dokumentów. Dodatkowo taki sposób pracy minimalizuje błędy powstałe na skutek ręcznego wprowadzania danych.

    Wielojęzyczne raporty i zestawienia - RAKSSQL oferuje narzędzia umożliwiające generowanie raportów i zestawień w wybranym przez Klienta języku.

    Budowa relacji z klientem - system RAKSSQL oferuje także moduł CRM pozwalający na wygodne zarządzanie relacjami z klientami. System umożliwia niezależną obsługę firm (kontrahentów) i osób (kontaktów personalnych) oferując m.in. możliwość planowania spotkań, terminów przekazania dokumentów księgowych, rejestracji czasu i liczby rozmów telefonicznych, ilości przesyłek pocztowych.