pobierz demo
pobierz demo
pobierz demo
E-commerce

e-commerce

E-commerce to szeroko rozumiany obszar działań handlowych prowadzonych przez firmy z wykorzystaniem Internetu.

W części tej dostępne są rozwiązania umożliwiające sprzedaż oferty firmy przez sklepy internetowe zintegrowane z głównym systemem. Programy wspomagają też obecność oferty firmy w portalach aukcyjnych oraz udostępniają narzędzia do zarządzania wieloma ofertami.

Ostatnia grupa to rozwiązania sprzedaży mobilnej dedykowane dla rozproszonych struktur sprzedaży.





E-commerce W tej kategorii nie ma produktów.

Podkategorie

  • WAPRO Mobile

    WAPRO Mobile

    WAPRO Mobile to system przeznaczony dla przedsiębiorstw posiadających przedstawicieli handlowych w terenie. Aplikacja zapewnia zdalny i szybki dostęp do informacji niezależnie od miejsca, w którym znajduje się użytkownik. Stanowi też doskonałe narzędzie dla osób zarządzających, umożliwiając lepszy nadzór nad pracownikami.

    Dzięki WAPRO Mobile przebywający poza siedzibą firmy handlowiec może m.in. zrealizować zamówienie, wystawić dokument magazynowy, zrealizować fakturę sprzedaży lub dokonać windykacji należności od klienta.

    Aplikacja mobilna występuje w trzech wariantach:

    • dla urządzeń typu smartfon lub tablet z systemem Android od wersji 2.3.5,
    • dla urządzeń PDA z systemem Windows Mobile 2003, 5.0, 6.x
    • dla komputerów z systemem Windows 7/Windows 8/Windows 10.

    WAPRO Mobile został wykonany w oparciu o nowoczesną technologię firmy Microsoft - .NET, C++ zapewniającą dużą stabilność i bezpieczeństwo.

    Zakres funkcjonalny programu:

    • pełna oferta towarów i usług - szczegółowe informacje o asortymencie,
    • współpraca z wieloma magazynami,
    • aktualne cenniki - praktycznie dowolna ilość cen, łącznie z cenami dedykowanymi dla konkretnych grup kontrahentów na wybrane kategorie asortymentowe,
    • bieżące stany magazynowe,
    • pełne dane o kontrahentach wraz z kontaktami,
    • kontrola zaległości kontrahentów wraz ze szczegółami zaległych, nierozliczonych dokumentów,
    • wystawianie zamówień (pre-selling),
    • sprzedaż (van-selling) - faktury, paragony,
    • pełna kontrola pracy handlowca, trasówki, kilometrówki, przegląd wizyt,
    • wydruki na drukarki graficzne, termiczne i igłowe,
    • kopiowanie dokumentów,
    • szybka i wygodna praca dzięki bardzo efektywnemu mechanizmowi sortowania i wyszukiwania,
    • dokumenty magazynowe,
    • dokumenty finansowe - prowadzenie kasy,
    • windykacja należności,
    • drukowanie dokumentów zamówień, faktur, dokumentów kasowych i magazynowych na drukarkach mobilnych.

    WAPRO Mobile - zalety i korzyści:

    Istotną zaletą programu jest bardzo atrakcyjny i intuicyjny interfejs. Znane z programu WAPRO Mag mechanizmy wyszukiwania danych (szukanie intuicyjne) bardzo ułatwiają pracę. Zastosowanie serwera bazy danych SQL Server powoduje, że aplikacja może swobodnie zarządzać nawet dużą ilością danych. Praca z kartoteką liczącą ponad 30.000 pozycji asortymentowych nie powodowała żadnych problemów wydajnościowych.

    • natychmiastowy dostęp do wszystkich informacji bez potrzeby komunikowania się z firmą,
    • znaczące skrócenie czasu obsługi zamówienia - zamówienie po zarejestrowaniu od razu może zostać przesłane do firmy,
    • wyeliminowanie papierowego bałaganu i możliwości pomyłek - wszystko odbywa się w sposób elektroniczny,
    • redukcja kosztów - nikt nie musi odbierać telefonów i faksów oraz powtórnie rejestrować dokumentów do systemu w firmie - dokument po wprowadzeniu przez handlowca lub sprzedawcę w terenie automatycznie trafia do systemu w centrali,
    • efektywniejsze wykorzystanie handlowców w terenie - informacje o zaległościach czy obrotach pozwalają na jednoczesną sprzedaż, windykację należności, negocjacje, itd.,
    • możliwość obsługi większej ilości kontrahentów - warsztat pracy jest w kieszeni i nie zależymy od innych pracowników w centrali,
    • większa kontrola nad pracownikami mobilnymi dzięki zastosowaniu Konsoli zarządzającej.

    WAPRO Mobile - wymagania techniczne:

    • Wymagania sprzętowe dla PC:
      • komputer z procesorem 2 GHz kompatybilny z x86 lub x64,
      • 4 GB RAM,
      • minimum 2 GB wolnego miejsca na dysku twardym,
      • napęd DVD,
      • karta graficzna XGA/XVGA (1024x768),
      • zalecany system: Windows 2012 Server,
      • MS SQL Server 2008 R2 lub nowszy,
      • karta sieciowa i port USB,
    • Urządzenie mobilne typu smartfon z systemem Android:
      • Smartfon lub tablet GSM/UMTS z systemem Android,
      • Procesor: min. 800Mhz (optymalnie min. 1GHz najlepiej wielordzeniowy),
      • Pamięć RAM: 512MB (optymalnie min. 1GB),
      • Pamięć wbudowana: 200MB dostępne dla aplikacji (optymalnie 500MB lub więcej),
      • Parametr systemu: minimalna pamięć dla aplikacji: 128MB,
      • Wyposażenie: BT 2.0 lub nowszy, A-GPS, aparat tylny 3.0 MP,
      • Ekran 3,5 cala 320x480 (optymalnie 4,0 cala 480x800),
      • System Android 2.2.x (optymalnie Android 4.0 lub nowszy),
    • Urządzenie mobilne typu Netbook / PC (wymagania minimalne):
      • komputer z procesorem 1 GHz kompatybilny z x86 lub x64,
      • minimum 1 GB RAM,
      • minimum 100 MB wolnego miejsca na dysku twardym,
      • system operacyjny Windows 7/Windows 8/Windows 10,
      • karta sieciowa lub modem,
    • Urządzenie mobilne typu PDA (wymagania minimalne):
      • Procesor typu ARM (Intel XScale, Samsung, TI) 400 MHz
      • Pamięć 128 MB
      • Bluetooth do komunikacji z innymi urządzeniami (telefon, drukarka),
      • System operacyjny Windows Mobile 2003, 5.0, 6.x
      • Ekran dotykowy 320x240 pikseli
    • Telefon komórkowy:
      • GPRS
      • Bluetooth bądź inna możliwość połączenia telefonu z Pocket PC

    Ponadto program wymaga zainstalowanego programu WAPRO Mag BIZNES lub PRESTIŻ w wersji 7.80 lub wyższej.

  • WAPRO Aukcje

    WAPRO Aukcje - aukcje internetowe

    To wydajny i nowoczesny system do obsługi aukcji Allegro i zarządzania procesami posprzedażowymi z poziomu WAPRO Mag.

    Program zapewnia:

    • pełną integrację z WAPRO Mag - dane do aukcji pobierane są z WAPRO Mag;  z transakcji tworzeni są kontrahenci i zamówienia,
    • dwukierunkową synchronizację z Allegro - system pozwala na wystawianie aukcji jak również synchronizowanie ich wraz z transakcjami,
    • obsługę dowolnej liczby kont - system obsługuje wiele kont Allegro co pozwala łatwiej zarządzać sprzedażą w firmie,
    • pełną automatyzację procesu sprzedaży,
    • łatwiejsze zarządzanie procesem posprzedażnym.

    Kluczowe funkcje:

    Zarządzanie sprzedażą – wspieranie i automatyzacja procesów związanych z wystawianiem aukcji z wykorzystaniem danych z WF-Mag dla Windows. Łatwiejsze przeglądanie aukcji i zarządzanie nimi.

    Zarządzanie transakcjami – synchronizacja transakcji z wypełnionymi formularzami pozakupowymi pozwala szybko realizować proces posprzedażowy poprzez tworzenie zamówień w WF-Mag co pozwala obsłużyć proces sprzedaży.

    Komentarze – synchronizacja komentarzy oczekujących pozwala grupowo wystawiać komentarze zwrotne dla klientów realizujących zakupy w Twoich aukcjach. 

    Licencjonowanie na ilość produktów – wygodny model licencjonowania na ilość produktów (liczba aktywnych produktów w WF-Aukcje lub ilość unikalnych produktów w aukcjach trwających) pozwala efektywnie wystawiać aukcje na wielu kontach jednocześnie i zmieniać je sezonowo.

    Obsługa motywów - użytkownik może tworzyć wygodne motywy HTML, które może personalizować podczas wystawiania danymi z WAPRO Mag.

    Komunikacja z klientem - dzięki możliwości wysyłania wiadomości można obsługiwać komunikację z klientem w jednym programie

    Szablony treści - dzięki szablonom można szybko realizować komunikację z klientami bez zbędnego ciągłego wpisywania tej samej treści

    Pobieranie aukcji aktualnie wystawionych - rozpoczęcie pracy z programem jest bardzo łatwe ponieważ pobiera on aktualnie wystawione aukcje w Allegro

    Produkt licencjonowany w modelu rocznym, wymaga do działania WAPRO Mag (do odnowienia licencji wymagana najnowsza wersja WAPRO Mag).

  • enova365

    enova365 Pulpity

    ... to aplikacje "webowe" będące uzupełnieniem oferty enova365. Zostały oparte w pełni na technologii i logice biznesowej standardowej wersji enova365 co pozwala na zachowanie spójności zapisów realizowanych drogą internetową.

    Ich wykorzystanie ułatwia organizację pracy na poziomie całego przedsiębiorstwa, w sposób sprawny, bez zbędnej biurokracji. W większości firm administrowanie informacjami pracowniczymi urasta do rangi ważnego elementu zarządzania kapitałem ludzkim. Rozwiązanie enova365 umożliwia pracownikom swego rodzaju "samoobsługę" w załatwianiu za pośrednictwem Internetu lub intranetu większości spraw administracyjnych bez konieczności wypełniania uciążliwej dokumentacji papierowej. Automatyzacja zarządzania sprawami pracowniczymi to również klucz do zmniejszenia kosztów administracyjnych i poprawy efektywności operacyjnej.

    enova365 Pulpit Pracownika

    Dzięki wykorzystaniu elektronicznego dostępu pracowników do danych kadrowo-płacowych w istotny sposób przyspiesza się przepływ informacji w firmie.

    Pracownik z poziomu aplikacji może:

    • składać wnioski urlopowe,
    • przeglądać dane dotyczące czasu pracy, nadgodzin, wykorzystania urlopów,
    • przeglądać kwoty wynagrodzeń,
    • sprawdzić datę ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
    • drukować paski wypłaty i roczną kartę wynagrodzeń.

    Korzyści z wykorzystania modułu:

    • przyspieszenie przepływu informacji w firmie,
    • lepsza organizacja pracy,
    • automatyzacja zarządzania sprawami administracyjnymi,
    • poprawa efektywności operacyjnej,
    • prostsze zarządzanie zasobami ludzkimi.
    enova365 Pulpit Kierownika

    ... umożliwia elektroniczny dostęp kadry kierowniczej do danych kadrowo-płacowych podległych pracowników oraz własnych. Podstawową funkcjonalnością platformy jest zarządzanie elektronicznymi wnioskami pracowników zarejestrowanych w systemie.

    Dostęp do Pulpitu Kierownika umożliwia:

    • przeglądanie danych podwładnych pracowników,
    • zatwierdzanie wniosków urlopowych, które trafią do głównego modułu Kadry Płace jako nieobecności pracownicze,
    • wprowadzanie normy oraz faktycznego czasu pracy,
    • drukowanie różnego rodzaju raportów.

    Korzyści z wykorzystania modułu:

    • przyspieszenie realizacji operacji kadrowo-płacowych,
    • zmniejszenie liczby papierowych dokumentów w obiegu,
    • dystrybucja dokumentów elektronicznych,
    • lepsza organizacja pracy oraz ustalanie zastępstw,
    • kontrola nadgodzin,
    • automatyzacja zarządzania sprawami administracyjnymi,
    • poprawa efektywności operacyjnej,
    • prostsze zarządzanie zasobami ludzkimi.
    enova365 Pulpit Kontrahenta

    Moduł enova365 Pulpit Kontrahenta przeznaczony jest dla firm zajmujących się działalnością handlową w modelu B2B. Umożliwia założenie wybranym kontrahentom indywidualnych kont dostępu, dzięki którym otrzymują oni dostęp do oferty asortymentowej sprzedawcy.

    Jakie możliwości uzyskuje Użytkownik:

    • samodzielne wystawianie wybranych dokumentów przez kontrahenta np. zapytania ofertowe, zamówienia od odbiorcy (również w relacji do zapytań ofertowych), oferty od dostawcy,
    • udostępnienie kontrahentowi informacji o jego należnościach i zobowiązaniach,
    • możliwość przeglądania przez kontrahenta listy towarowej ogólnej lub w podziale na grupy asortymentowe,
    • możliwość wyświetlana zdjęć towarów,
    • możliwość przeglądania i odbieranie faktur sprzedaży (formaty PDF, EDI),
    • podgląd kontrahenta na indywidualne warunki handlowe,
    • informacja o zadaniach CRM kontrahenta,
    • możliwość zarządzania zakresem udostępnianych kontrahentowi informacji poprzez rozbudowany mechanizm nadawania uprawnień,
    • możliwość połączenia z modułem enova365 Workflow w celu np. zdefiniowania powiadomień dla operatora enova365 o wystawionych dokumentach.

    Korzyści z wykorzystania modułu:

    • zwiększenie konkurencyjności poprzez umożliwienie kontrahentowi (odbiorcy/dostawcy) samodzielnego wystawiania określonych typów dokumentów,
    • uproszczenie i automatyzacja procesów obiegu dokumentów w module enova35 Handel,
    • uzyskanie nowego kanału komunikacji z kontrahentem,
    • proces obiegu dokumentów i informacji pomiędzy kontrahentem a użytkownikiem enova365 utrzymywany jest od początku do końca w jednej bazie danych (brak konieczności wysyłania maili, faxów, wykonywania telefonów),
    • podniesienie jakości obsługi kontrahenta;
    • utrzymanie wizerunku nowoczesnej firmy korzystającej z rozwiązań pro klienckich.
    enova365 Pulpit Klienta Biura Rachunkowego

    ... to platforma do elektronicznej komunikacji między biurem rachunkowym a jego klientami.

    Funkcjonalność dostępna w module:

    • dostarczanie i pobieranie dokumentów przez Klienta w formie elektronicznej (skany, PDF, pliki z danymi),
    • dwukierunkowa komunikacja Klienta z Biurem Rachunkowym,
    • udostępnianie Klientowi informacji dotyczących rozliczeń podatkowych,
    • najważniejsze informacje z zakresu prowadzonej przez Klienta działalności,
    • raporty do pobrania w postaci plików PDF, DOC, XLS,
    • płatności do realizacji w bankowości elektronicznej,
    • zadania zlecone i powiadomienia,
    • zasobnik dokumentów - najważniejsze dokumenty zgromadzone w jednym miejscu.

    Korzyści z wykorzystania modułu:

    • zwiększenie konkurencyjności usług biura,
    • poprawa jakości obsługi klientów biura rachunkowego,
    • usprawnienie komunikacji z klientem i wymiany dokumentów,
    • automatyzacja udostępniania informacji Klientowi,
    • wzrost efektywności pracy księgowego,
    • podwyższenie standardów bezpieczeństwa przekazywania danych Klientowi.